Шановні платники податків!
До Інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби щоденно надходить понад 10 тис. дзвінків, що майже вдвічі перевищує наявні можливості контакт-центру по опрацюванню звернень. Особливо кількість звернень зростає напередодні термінів подання податкової звітності.
Просимо з розумінням віднестись до ситуацій, коли дзвінок втрачається після очікування в черзі (як після прослуховування автовідповідача так і після переадресації дзвінка, виконаної працівником). У цьому випадку необхідно повторно зателефонувати до контакт – центру. Для прискорення опрацювання звернень просимо враховувати, що при зверненні по телефону, за умови правильного вибору тематики та натискання відповідної кнопки на телефонному апараті буде забезпечено з'єднання з фахівцями по певному податку або збору.
Своє запитання Ви можете надіслати електронною поштою. При зверненні з використанням електронного зв'язку необхідно кожне запитання направляти окремим листом із вкладенням у форматі «Microsoft Word», особливо якщо запитання стосуються різних платежів та обов'язково вказати в полі „Тема" ідентифікатор тематики відповідно до інформації, розміщеної на веб-сторінці:
http://sta.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=163475&cat_id=74642&showHidden=1
Для Вашої зручності Єдину базу податкових знань розміщено на веб-сайті ДПА України www.sta.gov.ua/control/uk/taxqabase/catalog
Одночасно нагадуємо, що режим роботи контакт – центру щоденно крім вихідних днів з 8-00 до 20-00 (електронні листи приймаються цілодобово).
субота, 23 квітня 2011 р.
Інформаційно-довідковий департамент ДПА
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар